پیاده‌سازی موتور

از موتور‌ چند عکس بگیرید و کاور محافظ فن را از جایش خارج کنید. معمولا این کاور با پیچ به بدنه وصل نشده است و فقط به آن متصل است.

همه قطعات جدا شده را در یک جعبه قرار دهید تا از گم شدن آنها جلوگیری به عمل آید.

 
 

ادامه پیاده‌سازی موتور

فن موتور را به آرامی گرم کنید و آنرا از جایش در بیاورید. مراقب باشید که فن نشکند، باید خیلی آرام این کار را انجام دهید. شما خود می‌توانید باکمک دو پیچ‌گوشتی بزرگ آن را جدا کنید. همانطور که درتصویر می‌بینید، فن موتور شکسته شده است و لازم است ما آنرا با یک فن جدید تعویض کنیم. بعد از جدا کردن فن موتور، گیره (کلمپ) را از محور خارج کنید.

 
 

ادامه پیاده‌سازی موتور

موقعیت هر یک از کاورها را در اطراف آنها علامت‌گذاری کنید (ما معمولا اطراف کاورها را با اعداد 1، 2 و 3 شماره گذاری می‌کنیم، بنابراین خواهیم دانست که چگونه آنها را مجددا سوار (جمع‌آوری) کنیم)
پیچ‌های محافظ کاور را باز کنید. کاور را در بیاورید و آن را همراه با قطعات دیگر در جعبه بگذارید.

 
 
 

 ادامه پیاده‌سازی موتور

در صورتی که سیم‌پیچ‌های موتور سوخته باشد رنگ سیاه و بوی سوختگی لاک نشانه آن خواهد بود. افرادی کهدوره آموزش سیم پیچی موتور الکتریکی را گذرانده اند به خوبی بر این امر واقف اند. که اگر بلبرینگ‌ها نیز شکسته باشند در صورتی که آنرا بچرخانید، صدای بلندی تولید می‌کند.

 
 
 
 
 

 ادامه پیاده‌سازی موتور

پیچ‌های محافظ را از جلوی کاور باز کنید ( همانند کاری که در دو مرحله قبل انجام دادید). کاور جلویی و روتور را به آرامی از بدنه اصلی خارج کنید و آنرا در جعبه درکنار قطعات دیگر قرار دهید.)

 
 
 
مقالات مرتبط: 

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

الکترموتورABB - پیاده‌سازی موتور