تمامی تلفات در الکتروموتور شامل چهار تیکه است که عبارتند از :
1. آسیب های مربوط به بار هرز که میزان تلفات آهنی در مقدار ضریب توان موتور تاثیر دارد تلفات آهنی در بار کم بیشتر شده و از این رو منجر به ایجاد ضرایب توان کم می شود. موتور القائی حتی در بار کامل نیز ضریب توان نسبتا” ضعیفی دارد لذا به لحاظ اقتصادی لازم می باشد تا جائی که میسر است در انتخاب مناسب و همسازی موتور با بار دقت کافی به عمل آید تا راندمان های کم و ضرایب توان ضعیف به حداقل برسند. موتورهای کوچک درمقایسه با موتورهای بزرگتر مشخصه های ضریب توان ضعیف تری دارند و در تأسیساتی که موتورهای کوچک زیادی به کاررفته احتمال کاهش ضریب توان وجود دارد. تلفات آهنی شامل هیسترزیس و تلفات فوکو است. میزان تلفات هیسترزیس به نوع و ترکیب هسته ها وابسته است و بخش دیگر یعنی تلفات جریان های سرگردان می باشد.
2. تلفات مسی که به میزان تلفات گرمائی شناخته می شود و متناسب با مجذور جریان بار است.
3. تلفات اصطکاکی ( یا مکانیکی ) و تلفات سیم پیچی که مستقل از میزان بار و مقدار آن ثابت است.
4. تلفات آهنی ( تلفات مغناطیس کنندگی یا تلفات هسته ) که مقدار آن به ولتاژوابسته است بنابراین برای هر موتور خاصی مستقل از میزان بار آن ثابت است.
5. حفاري چاه آب،حفر چاه آب،حفر چاه،چاه عميق آب،حفر چاه عميق،حفر چاه آب عميق،حفر چاه دستی،خدمات چاه آب،خدمات چاه آب عمیق،سرویس چاه آب،چاه آب چاه عميق،چاه عميق،چاه عميق آب،نصب و راه اندازی الکترو پمپ،نصب و پیاده پمپ،پیاده ونصب پمپ،نصب و پیاده الکتروپمپ،پیاده ونصب الکتروپمپ،نصب و پیاده الکتروپمپ شناور،پیاده ونصب الکتروپمپ شناور.

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

الکتروموتور - علت تلفات الکتروموتورها