الکتروموتور زیمنس

زیمنس همه موتورهای الکتریکی خود را تحت یک محصول با نام Simotics ترکیب کرده است. بهترین برتری الکتروموتور زیمنس بهبود وضوح برای مشتریان در هنگام انتخاب موتور می باشد . پوشش الکتروموتورها تقریبا در تمام مناطق از لحاظ آب و هوایی و صنعت های مختلف به صورت  یکپارچه پخش شده است. تقسیم بندی الکتروموتور زیمنس  شامل الکتروموتور زیمنس کم ولتاژ (موتور القایی) ، موتور برای کاربردهای کنترل حرکت، موتور DC و موتور ولتاژ بالا . از جمله مزایای موتور زیمنس ،نمایندگی قابل اطمینان، بهره وری انرژی، پاسخ دینامیکی می باشد.
125 سال تجربه در ساخت و ساز موتور الکتریکی از سال 1866 تا کنون باعث ایجاد پایه ای برای مهندسی و موفقیت و بازسازی موتور الکتریکی قدرتمند است. امروز ، زیمنس یکی از تامین کنندگان پیشرو در جهان است. مشتریان می توانند موتور مناسب برای هر نوع کار در صنایع تولیدی و همچنین در بخش انرژی را پیدا کنند. خانواده Simotics شامل موتور کم ولتاژ و راه اندازی اینورتر ، موتور برای کاربردهای کنترل حرکت ، و همچنین موتور DC و موتور ولتاژ بالا .
بازرگانی آبادیزل با بیش ازدوازده سال سابقه فعالیت مفید یکی از عمده ترین تامین کنندگان و عرضه کنندگان انواع الکتروموتور زیمنس از جمله ی موارد قابل مشاهده در سایت در ایران می باشد؛ شرکت آبا دیزل با هدف یکپارچه‌ سازی، ساماندهی وارتقای خدمات تامین کالا در زمینه تجهیزات اساسی صنایع بنا نهاده شد.و ارائه مشاوره فنی پیش از فروش، اعزام کارگروه متخصص جهت مهندسی کالا و نیز بازدید از کارخانه و… درخدمت عموم میباشد.

مقالات مرتبط: 

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

الکتروموتور ABB ، خرید و فروش الکتروموتور زیمنس