• ویژگی های الکتروموتور سه فاز

هشت حالت کاری طبق استاندارد تعریف شده است که با حروف S1 تا S8 نمایش داده می شوند. مفهوم هر یک از حروف مطابق یک حالت کاری موتور می باشد به عنوان مثال اگر روی پلاک موتوری در ردیف نوع کار S1 نوشته شده باشد نشان می دهد که این موتور تحت بار نامی، در درجۀ حرارت پایدار و بی وقفه کار می کند بدون اینکه از دمای مجاز موتور تجاوز کند.

به منظور بیان نوع محافظت (ایمنی) به کار رفته در مقابل تماس و نفوذ اجسام خارجی و آب از IP (International Protection) و دو رقم کد استفاده کرد. اولین رقم، درجۀ ایمنی در مقابل تماس و نفوذ اجسام خارجی و دومین رقم، درجل ایمنی در مقابل نفوذ آب را نشان می دهد.

گاهی اوقات نیز از کد سه رقمی استفاده می شود که یک رقم آن مربوط به شرایط محیطی است. در جدول زیر معانی هر یک از رقم های اول و دوم بعد از IP را مشاهده می کنید. همچنین بر روی برخی دستگاه ها از علائم خاصی، مشابه علائم جداول استفاده می شود. توضیحات هر یک را می توان از جدول ها استخراج کرد. به عنوان مثال اگر بر روی پلاک موتوری IP44 نوشته شده باشد بیانگر آن است که این موتور در مقابل اجسام خارجی بزرگتر از قطر ۱ میلی متر و همچنین در مقابل پاشیده شدن آب حفاظت شده است.

مقالات مرتبط: 

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

الکتروموتور ABB ویژگی های الکتروموتور سه فاز