محفظه مکش پمپ شناور پمپیران

روی این قطعه ورق صافی از جنس فولاد ضد زنگ و ترکیب شوندگی با استاندارد ۱٫۴۰۱۶ نصب می شود و از ورود ذرات خارجی بزرگ که می تواند باعث تخریب قطعات و یا مسدود نمودن کانال های پروانه شود، جلوگیری می کند.

شکل و ابعاد داخلی محفظه مکش به نحوی انتخاب می شود که سیال به روانی از صافی به پروانه اول هدایت شود. این قطعه وظیفه اتصال بین الکتروموتور و پمپ شناور را نیز انجام می دهد.

محفظه طبقات پمپ شناور پمپیران

هر محفظه شامل یک یاتاقان شعاعی است که تکیه گاه محور پمپ محسوب می شود و طراحی آن به نحوی است که توسط سیال مورد پمپاژ روانکاری می شود. بسته به تیپ پمپ ممکن است دیفیوزر نیز قسمتی از محفظه طبقات باشد.

نصب افقی الکتروپمپ شناور پمپیران

پمپ شناور به طور کلی برای نصب به صورت عمودی طراحی شده است. ولی اکثر تیپ ها را می توان با در نظر گرفتن ملاحظاتی به صورت افقی نصب کرد.

  • لوله غلاف خنک کننده
  • تکیه گاه و مخازن
  • اطمینان سطح آب داخل الکتروموتور
  • طول موتور یک عامل محدود کننده است، این مشکل را در برخی موارد می توان با انتخاب الکتروموتور قوی تر از استاندارد تولید کننده حل کرد.
  • به دلیل خمش محور، تعداد طبقات پمپ نیز محدود می شود.
  • پمپ حداقل باید یک متر زیر آب باشد تا از مکیده شدن هوا به داخل آن جلوگیری شود. حداقل سطح آب بالای پمپ به عوامل دیگری مانند میزان آشفتگی جریان در منبع، مقدار آبدهی و شرایط حفره زایی ( کاویتاسیون) پمپ نبز بستگی دارد.

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

الکتروپمپ پمپیران - محفظه مکش پمپ شناور پمپیران