الکتروپمپ چیست

وسیله مکانیکی است که انرژی مکانیکی را به سیال منتقل نموده و فشار آن را بالا می برد تا برای غلبه بر اصطکاک های سیال یا بدنه لوله ، شیرآلات ، دیواره کانال و... مصرف شود . اختراع پیچ جهت انتقال آب از رودخانه به زمینهای  کشاورزی اطراف اولین پاسخ به این دغدغه بوده و انواع تلاش ها برای طراحی و ساخت وسیله مکانیکی جهت انتقال مایعات صورت گرفته است .

مایعات و نیازهای مختلف انتقال انواع مختلفی از جمله فرار از مرکز جابه جایی مثبت ، پیستونی ، دنده ای ، پلانجری ، دوزینگ ، دیافراگمی ، کف کش ، چند طبقه مولتی استیج ، پرستالتیک ، لجن کش طراحی و ساخته شده است .

انواع الکتروپمپ

الکتروپمپ پنتاکس ایتالیا با تولید انواع الکتروپمپ در بخش خانگی ، ساختمانی ، صنعتی ، کشاورزی ، و آبرسانی که علامت تجاری صنایع پمپ سازی pentax می باشد .

الکتروپمپ های چینی در انواع الکتروپمپ های شناور ، کفکش ، لجن کش ، خانگی ، الکتروپمپ های طبقاتی عمودی – افقی و سانتریفوژ الکتروپمپ ساخت پمپیران و سولار پمپ و آویران : شامل انواع الکتروپمپ ( فشار قوی ، گریز از مرکز ، دو مکشه ، شناور ، روغن داغ ، گل کش )

الکتروپمپ لوارا ایتالیا وابسته به ITT  بزرگترین گروه صنعتی در زمینه پمپهای گریز از مرکز چدنی و استینلس استیل ، الکتروپمپ های طبقاتی ( جهت پمپاژ مواد شیمیایی) ، الکتروپمپ های لجن کش و کفکش ، الکتروپمپ های شناور و انواع بوستر پمپ ها با آبدهی تا 5000 مترمکعب در ساعت و تا فشار 50 بار .

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

الکتروپمپ پنتاکس و مشخصات آن