نصب پمپ آب خانگی پنتاکس ایتالیایی :

در هنگام راه اندازی و نصب پمپ خانگی باید مکان نصب پمپ را پائین تر از سطح منبع مکش قرار داده تا فشار مکش ایجاد شده مثبت باشد، اگر این کار در بعضی از شبکه های آبرسانی امکان پذیر نبود، تا آنجائیکه وضع ایستگاههای پمپاژ اجازه می دهد باید سعی نمود پمپ نزدیک سطح مایع منبع مکش قرار گیرد تا مشکلات کمتری در کار پمپ ایجاد شود.

مسیر لوله کشی باید مستقیم و از ایجاد خم ها و زانوها و لوازمات لوله کشی نه چندان مورد نیاز اجتناب کرد، بین زانوئی و محل اتصال مکش باید لوله مستقیمی به طول لااقل 5 برابر قطر مکش فاصله ایجاد نمود. چون در غیراین صورت فشار مکش نامتعادلی ایجاد شده و یک طرف چشمه پروانه و محفظه مکش پر تر از طرف دیگر شده و تلفات هیدرولیکی پمپ زیاد و راندمان پمپ کم می گردد.

باید قطر لوله مکش یک نمره بیشتر از قطر مجرای رانش بوده و عمق مکش بین 5/4 تا 6 متر باشد، لوله مکش باید کاملاً آب بندی بوده و از محبوس نمودن هوا در لوله مکش اجتناب ورزید، در قسمت اعظم لوله ورودی پمپ، فشار هوا کمتر از فشار جو بوده و برای مطمئن شدن از آب بندی لوله ورودی بعد از کارگذاری، یک شعله به قسمتهای اتصالی نزدیک می کنند .

در صورتی که درزی موجود باشد شعله به طرف لوله کشیده می شود لوله مکش باید 1 تا 2 متر پائین تر از حداقل سطح آب چاه باشد تا هوا وارد پمپ نگردد در قسمت رانش پمپ شیر یک طرفه جهت جلوگیری از حرکت معکوس آب و شیر تنظیم جهت کم و زیاد نمودن آب تعبیه نموده با صدمه ای به پمپ وارد نگردد.

راهنمای خرید پمپ آب خانگی پنتاکس

1-امکان تغییر قیمت پمپهای آب پنتاکس خانگی که در جدول فوق ذکر شده به دلیل تغییرات متدوال قیمت ها در بازار وجود دارد که پس ازدرخواست مشتری قیمت نهایی اعلام می گردد.

2-اندیس های 00 و یا 01 انتهایی هریک از پمپهای آبرسانی دوپروانه پنتاکس نشاندهنده جنس پروانه آنها میباشند بدین صورت که اندیس 00 پمپهایی با پروانه باکالیت و اندیس 01 پمپهایی با پروانه برنجی میباشند.

3-پمپ های آبرسانی خانگی پنتاکس سری PM جهت مصارف خانگی و کاربردهای کوچک صنعتی و همچنین جهت افزایش فشار آب مورد استفاده قرار می گیرند و بدنه این سری از پمپها از جنس چدن و یا برنز و پروانه از جنس برنج می باشد.

4-پمپ های آبرسانی خانگی پنتاکس سری CAM (جتی) کاربرد وسیعی در تخلیه مخازن ، استخر ها ، جابه جایی آب ، مصارف خانگی ، پمپاژ آب و … دارند و بدنه این سری از پمپها از جنس چدن و پروانه از جنس نوریل یا برنج می باشد.

5-پمپ های پنتاکس سری CM (بشقابی) کاربرد وسیعی جهت مصارف ساختمانی ، خانگی،بوستر پمپ های آبرسانی و آتش نشانی دارند و بدنه این سری از پمپها از جنس چدن و پروانه از جنس نوریل یا برنج می باشد.

5-پمپ های آب پنتاکس استاندارد صنعتی سری CM داراری کاربردهای مختلفی ازجمله مصارف خانگی،صنعتی، سیستم های تهویه مطبوع ، آتش نشانی، بوستر پمپ ها و … دارند و بدنه آن ها از جنس چدن و پروانه از جنس چدن و یا برنز میباشد.

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

الکتروپمپ پنتاکس و نصب پمپ آب خانگی پنتاکس ایتالیایی