به طور عمومی پمپ های ما دارای ویژگی های زیر هستند: 

  •  تنوع کاربرد در صنایع مختلف

این پمپ ها عملا برای انتقال مواد بسیار سایا و حتی بسیار خورنده با تمام درجات ویسکوزیته مناسب می باشند. آنها قابل استفاده برای مواد در دمای بین 20c- تا 180c+ هستند و می توانند مواد را در ظرفیتهای بین l/h تا 500m3/h بدون وابستگی به فشار خروجی یا میزان ذرات جامد در آن منتقل کنند. فشارهای خروجی تا 48bar و حتی بیشتر بسته به سفارش تولید می شوند.

  • بهداشتی، دقیق و بدون دردسر

انتقال مواد بسیار حساس معمولا به پمپی با خواص منحصر به فرد شامل تنش برشی ناچیز(عدم تاثیر گذاری بر بافت مواد)، تنظیم دقیق حجم خروجی مواد همراه با کمترین میزان پالس در خروجی نیاز دارد. پمپ های تولیدی این واحد همه این خواص را دارا می باشند. علاوه بر آن ایـن پمپ ها نیازی به شیرهای یک طرفه که هنگام پمپاژ مواد غلیظ دچار گرفتگی می شوند ندارند. همچنین حجم حامل مواد در طول عبور آن در پمپ دچار تغییر نشده و شکل ذرات موجود در آن را تغییر نمی دهد.

  • نگهداری آسان

پمپ های این واحد طوری طراحی شده اند که عملیات تعمیر و نگهداری در آنها به راحتی صورت می پذیرد. اتصال مفاصل به شفت یاتاقان و روتور، قسمت آببندی و اتصالات خارجی پمپ همگی به نحوی ساخته شده اند که دسترسی در آنها به کمترین زمان و ابزار نیاز داشته باشند.

  • اقتصادی

کیفیت بالای تمام قطعات، طراحی بهینه و ساختار تولید باعث افزایش بهره وری پمپ شده و تضمینی برای عمر بالای کارکرد و هزینه های ناچیز نگهداری میباشد.

کاربردها

عملکرد بسیار موفق پمپ های تولیدی این واحد در صنایع مختلف برای انتقال مواد پر دردسر و در شرایـط سخت بـاعث افزایش کاربردهای این پمپ ها گردیده است. تولید پمپ های مدولار در 8 گروه و 27 مدل ما را قادر به ارایه بهترین راه حل از لحاظ اقتصادی و تکنیکی برای هر کاربرد خاص نموده است. 

 

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

الکتروپمپ پنتاکس و ویژگی های الکتروپمپ و کاربرد آن