پمپ آب مستغرق جهت استفاده در چاه های عمیق

پمپ آب شناور به دلیل طراحی ویژه خود، محبوب ترین نوع پمپ، جهت استفاده در چاه های عمیق، نیمه عمیق و یا حتی کم عمق هستند. این پمپ ها از نوع سانتریفیوژ بوده و جهت فعالیت، باید به صورت کامل در آب غرق گردند، از این رو به آنها پمپ های مستغرق نیز گفته می شود.

موتوراین پمپ ها به گونه ای طراحی شده اند که با پمپاژ مایعات اطراف خود خنک می گردند. البته قسمت های داخلی موتور توسط یک پوشش یا محافظ، نگهداری می شود که این پوشش از ورود هرگونه مایعات، جلوگیری می کند.

جهت استفاده از پمپ های شناور در درون چاه ها و مصارف خانگی، بهتر است از یک مخزن تحت فشار نیز استفاده شود. این نوع پمپ ها می توانند تا 400 فوت در زیر زمین قرار گیرند و عملیات مکش را انجام دهند.

گرچه پمپ های جتی نیز می توانند عملیات مکش از زیر زمین را انجام دهند اما پمپ های شناور عموما در اعماق بیشتری قابل نصب و فعالیت می باشند.

اولین قدم جهت نصب پمپ آب شناور، انتخاب یک پمپ مناسب برای گودال یا چاه مورد نظرمی باشد.اگرچه هزینه ی خرید پمپ آب یک پارامترمهم است اما باید به هزینه های دیگری مانند هزینه ی طول عمر یک پمپ و همچنین هزینه ای که درطول مدت استفاده از پمپ آب خوب، صرفه جویی می گردد،توجه داشت.

در صورت استفاده از پمپ های نامتناسب از نظر عمق مکش، در عین مصرف انرژی بالا، کارایی پایینی دربر خواهند داشت، ودر نهایت نیاز مشتری را برآورده نمی کنند. علاوه بر این در فاصله زمانی کوتاه، دچار مشکل و خرابی می گردند. بنابراین انتخاب یک پمپ صحیح (حتی اگر هزینه ی بالاتری داشته باشد) در دراز مدت، باعث صرفه جویی در هزینه و مصرف انرژی خواهد شد.

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

الکتروپمپ پنتاکس و پمپ آب مستغرق جهت استفاده در چاه های عمیق