مشخصات گیربکس خورشیدی SEW

این ابزار بسیار کارآمد ، در ۱۱مدل (۰۰۲ الی ۱۰۲) تولید و روانه ی بازار می شود و به واسطه پایه و فلنج در محل خود جایگیری می شود . از سه قسمت دنده خورشیدی ، دنده هرزگرد ، و دنده رینگی ساخته شده است . این دستگاه با صدا و نویز بسیار کم، با دوام و مستحکم و با راندمان و قابلیت تحمل بارهای شعاعی بالا طراحی و اجرا  شده است و همچنین  کارکرد این نوع از گیربکس ها در دورهای متفاوتی انجام می گیرد ؛ که می توان با کاهش دور دستگاه ؛ طبقات مختلفی به آن اضافه نمود. جایگاه دنده خورشیدی به واسطه ی نقش اصلی در این ابزار (محرک) در وسط دستگاه تعبیه گردیده و دنده های هرزگرد مابین دنده خورشیدی و دنده رینگی می باشد .

سایر ویژگی های گیربکس

راندمان بسیار بالا تا حدود ۹۸%؛ توانایی تحمل گشتاور بالا به دلیل وجود یک ست چرخ دنده ؛توانایی نصب در موقعیت با محدودیت فضا ؛ تعویض راحت قطعات ؛ تحمل گشتاور تا ۲۵۰۰۰ کوپل بسیار ساده با الکتروموتور ،جنس پوسته از چدن و یا فولاد ،محور چرخ دنده ها از جنس فولاد.

کاربرد های گیربکس خورشیدی

این ابزار صنعتی در تمامی صنایع بویژه در صنایع سنگین کارایی فوق العاده ای از خود نشان می دهد . از جمله این صنایع می توان به نورد فولاد ، معادن مس ؛ صنایع سیمان ، صنایع ذوب ، آسیاب صنایع مس و روی ، پرس سنگین ، توربین ها ، رولینگ ، میکسر ، کانوایر سنگ شکن ، آسیاب های بزرگ ، صنایع نفت و گاز ، صنایع پتروشیمی ، صنایع بسته بندی و…… اشاره کرد .

گیربکس خورشیدی SEW سری P :

گیربکس سیاره ای SEW در ۱۱ مدل (۰۰۲ الی ۱۰۲) مختلف تولید می گردد و قابلیت نصب از طریق پایه و فلنج را دارد.
گیربکس خورشیدی SEW سری P با توجه به مکانیزم، با استفاده از چرخ دنده های سیاره ای و کوپل با گیربکس هلیکال سری R و گیربکس کرانویل سری K، قابلیت تولید گشتاور بالا در ابعاد کوچک گیربکس را فراهم آورده است.
گیربکس خورشیدی SEW دارای دوام و استحکام، راندمان و قابلیت تحمل بارهای شعاعی بالا و لقی بسیار ناچیز می باشد.

مشخصات گیربکس خورشیدی SEW سری P :

حداکثر گشتاور : ۲۵۰۰۰ – ۶۵۱۰۰۰ Nm
شافت خروجی : ۴۰ – ۱۰۰ mm
نوع موتور ورودی : NEMA – IEC
جنس بدنه : چدن
جنس شافت : فولاد

 

مقالات مرتبط: 

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

الکتروگیربکس SEW و مشخصات کامل گیربکس خورشیدیSEW