شرکت SEW با 75 سال سابقه در تولید حرکت ، محصولات متنوعی را برای صنایع تولید کرده است که از آن جمله می توان به صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاهی ، نظامی ، سیمان ، فولاد ، آب ، و فاضلاب ، خودروسازی ،غذایی و ماشین سازی اشاره کرد. شرکت SEW در کشور آلمان مستقر می باشد و دارای نمایندگی در نقاط مختلف دنیا می باشد.
با عنوان رهبری در تکنولوژی حرکت و اتوماسیون ، SEW  با نامی مشهور حل کننده سریع مشکلات و چالش ها در زمینه حرکت و انتقال شناخته شده است .

گیربکس های شافت مستقیم    (R Series )

 گیربکس هلیکال SEW شامل تعدادی چرخ دنده می باشد که دارای ساختار مارپیچ یا هلیکال می باشد و به همین دلیل به این نام شهرت یافته است. این نوع چرخ دنده ها از دسته چرخ دنده های ساده ولی با امتداد پروفیل مورب نسبت به امتدادشفت می باشند.
انتقال نیرو در این نوع گیربکس ها با توجه به ساختار چرخ دنده های آنها (هلیکال) با حرکت یک نقطه در امتداد سطح دنده انجام می شود .
این نوع گیربکس ها با ساختار دنده های هلیکال ، نسبت به گشتاور قابل تحمل و نسبت کاهش دور دارای طبقات (STAGE) مختلفی هستند که از سه سری یک ، دو ، سه طبقه تشکیل می شوند. این نوع گیربکس ها دارای سه حالت نصب ، شامل پایه دار ، فلنچ دار ، و پایه فلنچ می باشد.
این نوع گیربکس ها به علت کاستن صدا و درگیری نرم چرخ دنده ها در سیستم انتقال نیرو بکار می روند و می توانند در دوره و توان های بالاتری نسبت به دنده های ساده استفاده شوند

مقالات مرتبط: 

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

گیربکس SEW شافت مستقیم