انواع الکتروموتور ABB

الکتروموتور ABB در انواع و مدل های مختلف با استاندارد IE4 . IE3 . IE2 برای کاربردهای گوناگون عرضه می گردند که شامل الکتروموتورهای القایی ولتاژ بالا ، الکتروموتورهای IEC ولتاژ پایین ، الکتروموتورهای ضد انفجار و الکتروموتور AC  ولتاژ پایین NAMA می شوند .

همچنین ABB با توجه به کاربردهای خاص ، انواع الکتروموتور ترمزدار ABB ، الکتروموتورهای دریایی ، الکتروموتور برای استفاده در محیط های با دمای بالا ، الکتروموتور تک فاز ، موتورهای تخلیه دود و الکتروموتوهای با خنک کننده آبی را به مشتریان خود پیشنهاد می دهد ، که هر کدام از این الکترو موتورها در سایزها و توان های مختلف عرضه می گردند .

الکتروموتور استاندارد ABB برای استفاده در همه صنایع و کاربردها با پوسته چدن و راندن بالا ( استاندارد IE2 ) و در سایزهای 71 تا 355 و توان 0.25 تا 355 کیلووات ارائه می شوند . همچنین الکتروموتورهای پوسته آلومینیوم ABB در سایز 56 تا 250 و توان 0.06 تا 55 کیلووات عرضه می گردد .

الکتروموتور ترمزدار ABB با تغییر و بهینه سازی الکتروموتور استاندارد برای کاربردهایی تولید شده است .

از ویژگی های الکتروموتورها عبارتند از :

  • جعبه ترمینال عریض با نصب و راه اندازی آسان
  • آزادگر دستی ( 90 * 4 درجه )
  • اطلاعات فنی کامل
  • با ابعاد و خروجی استاندارد و فریم آلومینیومی

الکتروموتورهای قابل استفاده در محیط های با دمای بالا

برای بعضی محل ها با دمای 90 درجه سانتیگراد مورد استفاده قرار می گیرند . کاربرد این الکتروموتورها در صنایع ذوب ، متالوژی ، چوب و مواد عذایی و نان ، تولید شیشه و آجر است .

الکتروموتور تک فاز ABB ویژگی های زیر را دارد :

  • سرو صدای کم
  • وزن کم و قیمت مناسب
  • گستره ی ولتاژ بالا
  • ابعاد استاندارد با پوسته آلومینیومی

الکتروموتور تخلیه دود ABB در سیستم های اطفاء حریق و خارج کردن دود از محیط مورد استفاده قرار می گیرند . این سیستم در حالت عادی کار تهویه و در مواقع اضطراری تخلیه دود را انجام می دهد .

ویژگی های الکتروموتورها :

  • بازدهی بالا در شرایط عادی
  • همخوانی با استانداردهای اروپایی
  • امکان نصب در هر دو حالت افقی و عمودی

 

تخلیه دود با توان 0.55 تا 630 کیلووات و سایز فریم 80 تا 400 ، ولتاژ تا 690 ولت ، پوسته آلومینیوم یا چدن و به صورت تک یا دو سرعته عرضه می گردد .

الکتروموتورهای با خنک کننده آب یا آب خنک کننده ABB

از ظرفیت گرمایی بالای آب استفاده شده و از داغ شدن الکتروموتور جلوگیری می کند . اث خنک کنندگی برای کاربردهای سرعت پایین با گشتاور ثابت مناسب است .از کاربردهای الکتروموتور آب خنک ABB برای موتورهای پیشران ژنراتور توربین های بادی ، پمپ های آب و فاضلاب ، ماشین آلات حفر تونل ، اکسترودرها و دستگاه ها و ماشین آلات چاپ است .

این نوع الکتروموتور ABB در سایز 280 تا 450 ، توان 90 تا 1200 کیلووات ، 2 تا 8 پل ، فرکانس 50 تا 60 هرتز ، روش خنک کاری IC71W ، درجه حفاظت IP55 و IP56 و استاندارد IE2 ارائه می شود . 

مقالات مرتبط: 

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

الکتروموتورABB - الکتروموتور تک فاز ABB ویژگی های زیر را دارد :