دو عامل موثر در انتخاب الکتروموتور

هنگام خرید دو عامل بسیار مهم هستند

  • سرعت : الکتروموتور از محاسبه تعداد گردش ها در یک ثانیه و میزان گشتاور نامی محاسبه می گردد .
  • گشتاور : نامی اغلب به معنای گشتاوری است که موتور با کمترین میزان اصطحکاک روبرو است و بدون کمترین مقاومتی کار می کند . در این شرایط معمولا انتظار از دستگاه بالاترین سرعت ممکن در انجام کاری سبک است .

هنگام خرید یک الکتروموتور با واژه اینورتر زیاد مواجه می شوید . اما اینورتر دقیقا چه کاری انجام می دهد و ارتباط آن با الکتروموتور چیست ؟ یک ترانس برق را تصور کنید . اینورتر کار ترانس را میکند اما این تمام توانایی اینورتر نیست . اینورتر علاوه بر اینکه ولتاژ برق را تنظیم میکند میتواند خروجی جریان را از AC به DC کانورت یا تبدیل کند . اگر بخواهید دستگاه با توان کمتری کار کند یک اینورتر براحتی این کار را انجام میدهد  .

 

 

الکتروموتور ABB

برندهای متعددی در بازار الکتروموتورها وجود دارد . اولین برندی که به سراغ آن خواهیم ABB است . برند ABB سالیان سال است که در ایران عرضه می شود و صنایع مختلف از صنایع بزرگ تا کوچک الکتروموتورهای این برند را مورد استفاده قرار داده اند . کاتالوگ های کاملی از این برند موجود است . در کاتالوگ ها کلیه موارد لازم برای خرید قید شده است . شما میتوانید انواع الکتروموتورهای AC و DC را در مجموعه محصولات مشاهده کنید .

 

مقالات مرتبط: 

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

الکتروموتورABB دو عامل موثر در انتخاب الکتروموتور