ویژگی های ساختار پمپ آب سانتریوفیوژی پنتاکس تک پروانه سری CM

این سری پمپ های آب پنتاکس شامل کاسه ی پمپ چدنی ، بست موتور چدنی یا آلومینیومی پروانه چدنی یا برنجی ، روتور برنجی ، سیل مکانیکی سرامیکی و سربی و شفت موتور استیل می باشد .

ویژگی های موتور آب سانتریوفیوژی پنتاکس تک پروانه سری CM

در صورت کار مداوم موتور ، به طور خودکار کاهش الکتریکی دوقطبی موتور رخ می دهد . جنس استاتور از ورق استیل مقاوم است . محافظ حرارتی برای مصرفی کننده ی موتور تکفاز در نظر گرفته شده است و برای موتور سه فاز توسط مصرف کننده تامین می شود .

سفارشی سازی پمپ آب سانتریوفیوژی پنتاکس تک پروانه سری CM

پنتاکس این امکان را در اختیار مشتریان محترم قرار می دهد تا طبق نیاز آنها موتور پمپ با ولتاژ و فرکانس های مختلف و سیل مکانیکی سفارشی ، مایع مخصوص را به طور ویژه تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد . گروه صنعتی و بازرگانی مستر به عنوان نماینده ی رسمی فروش پمپ آب پنتاکس در ایران این افتخار را دارد تا مشاوره های لازم را در اختیار مشتریان قرار دهد .

پنتاکس PENTAX

پمپ پنتاکس یکی از معروفترین پمپ های ایتالیایی داخل بازار ایران می باشد که عمده شهرت خود را مدیون موفقیت پمپ های خانگی پنتاکس در بازار است . محصولات پنتاکس در بیش از 100کشور در دسترس هستند و این خود گویای موفقیت و کیفیت این برند ایتالیایی می باشد . پنتاکس PENTAX با جدیدترین تکنولوژی های ساخت پمپ در اروپا توانسته از برترین ها باشد .

پمپ پنتاکس از شناخته شده ترین و برترین تولیدکنندگان پمپ آب و تجهیزات مرتبط با آب و فاضلاب در دنیاست که در کشور ایتالیا پایه گذاری شده است .

در سال 1990 شرکت پمپ پنتاکس PENTAX رشد روزافزون مصرف کنندگان در ایتالیا وسراسر دنیا نشان دهنده موفقیت رویکرد شرکت پنتاکس دارد . در دنیای صنعت هر روزه کسب و کارها و شرکت های جدیدی به آن ورود می کنند ، پنتاکس تنها به یک چیز توجه دارد و آن کیفیت محصولات است .

شرکت پمپ پنتاکس الکتروپمپ های تکفاز و سه فاز مختلفی برای کاربردهای متفاوت صنعتی و کشاورزی و خانگی تولید می کند .

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

پنتاکسPENTAX ویژگی های ساختار پمپ آب سانتریوفیوژی پنتاکس تک پروانه سری CM