الکتروپمپ پنتاکسPENTAX

راهنمای خرید و انتخاب پمپ آب خانگی پنتاکس :

برای خرید پمپ آب خانگی و استفاده مناسب از پمپ برای کارکرد عالی و انتخاب خوب جهت نصب در آپارتمان ها و منازل مسکونی و مجتمع های مسکونی و اداری باید موارد زیر رو بمنظور انتخاب صحیح پمپ رعایت کرد که فاکتورهای اصلی انتخاب پمپ به شرح ذیر می باشد.

تعداد طبقات ساختمان
متراژساختمان
تعداد شیر موجود
میزان مصرف آب
انواع پمپ قابل ارائه جهت مصارف خانگی:
پمپ با مخزن انبساط
پمپ با کلید اتوماتیک
بوستر پمپ

 

پمپ آب خانگی بی صدا ایتالیایی و آلمانی :

کلیه پمپ ها موجود در بازار ایران دارای صدا می باشند و این اشتباه مرسوم در بازار کاملا غلط می باشد. به اطلاع مشتریان عزیز می رستند که واژه پمپ آب خانگی بی صدا فقط برای سوء استفاده می باشد. لذا پمپ خای موجود در بازار دارای صدا بوده و فقط در برندها و مدل های مختلف، میزان صدا متفاوت می باشد.

نصب پمپ آب خانگی پنتاکس Pentax :

روش تنظیم پمپ آب خانگی پنتاکس ایتالیا:

الکتروپمپ های آب خانگی به دو دسته تقسیم می شوند. اول الکتروپمپ های افزایش فشار آب و دوم الکتروپمپ های آب در گردش ( سیرکولاتور یا پمپ های برگشت آب گرم ) که این سری از پمپ ها جهت به گردش درآوردن آب گرمدر یک مدار بسته (مثل شوفاژخانه ها) استفاده می گردد .

عموما الکتروموتورهای آنها 1500 دور هستند ولی الکتروموتور های پمپ مورد اول 3000 دور هستند. هرچه میزان دور الکتروموتور بیشتر باشد میزان فشار و صدای تولیدی در هنگام کار بیشتر خواهد بود.

سه مرحله از افزایش فشار پمپ آب خانگی پنتاکس :

الف. استفاده از منبع تحت فشار
ب. استفاده از ست کنترل یا کلید دیجیتال
ج. استفاده از تابلو فرمان (جهت الکتروپمپ های سه فاز و احیانا اینورتر)

کاربرد پمپ آب خانگی پنتاکس :

تقویت فشار آب خانه و آپارتمان
افزایش فشار آب خانگی
پمپ آب خانگی بی صدا یا پمپ آب خانگی کم صدا

پمپ آب پنتاکس با مخازن انبساط

پمپ با مخزن تحت فشار دیافراگمی  تشکیل شده از پمپ و پنج راهی، کلید اتوماتیک، درجه و منبع انبساط که نسبت آب مصرفی اندازه منبع انبساط (24 و 60 و 80 و 100 و 200 لیتری )و مقدار ارتفاع قدرت پمپ و مقدار برق مصرفی پمپ نوع اتوماتیک را تعیین می کند.

پمپ آب پنتاکس با کلید اتوماتیک و ست کنترل

در مصارف پمپ خانگی، پمپ با کلید اتوماتیک نسبتا هزینه کمتری از منبع انبساط و پمپ را دارد ولی برای استفاده از کلید اتوماتیک در پمپ های خانگی باید مقدار باز و بسته شدن شیر را در نظر گرفت چون در هر دور باز و بسته شدن شیر کلید اتوماتیک استارت زده و پمپ شروع به کار می کند به همین علت است که برای استفاده از پمپ با کلید اتوماتیک رعایت اینکه مقدار مصرف بیشتر باشد .

از این انتخاب پمپ با کلید اتوماتیک صرف نظر کرد. پمپ خانگی با اتوماتیک تشکیل شده از پمپ و کلید اتوماتیک که مقدار ارتفاع مدل پمپ و مدار مصرف الکترو پمپ نوع کلید اتوماتیک را تعیین می کند.

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

الکتروپمپ پنتاکسPENTAX و پمپ آب خانگی بی صدا