انوع پمپ پنتاکس

همان گونه که اشاره شد پمپ پنتاکس دارای مدل های خانگی – صنعتی و کشاورزی می باشد.

اکثر مدل های خانگی با پسوند هایی از قبیل : PM- CM – CAM- CB-CR شروع می شوند. به عنوان نونه PM80 یعنی پمپ یک اسب تک پروانه فشار بالای پنتاکس ایتالیا.

مدل های کشاورزی با پسوندهایی نظیر: CS – CH- CM و … شروع می شوند که از توان 1/5 اسب بخار به بالا و دارای مدل های غالبا سه فاز می باشند. خروجی این پمپ ها از 2 اینچ شروع می شود و تا سایز های بالاتر موجود می باشند. پروانه این پمپ ها تک پروانه و جنس آن از به دلیل بزرگتر بودن شعاع پمپ اغلب برنجی می باشند.

مدل های صنعتی دارای پسوند های U – US – S – DX و … می باشند. این پمپ ها بره صورت طبقاتی عمودی و افقی تولید می شوند. پروانه این پمپ ها می تواند از نوریل و یا در بیشتر مواقع از استیل می باشد که دارای مقاومت بالایی هستند.

بدلیل شباهت مشخصات پمپ های صنعتی و کشاورزی می توان از پمپ های هر دو گروه برای گروه مقابل استفاده نمود و محدودیتی از این مورد نمی باشد. اگر چه شایان ذکر است که معمولا قیمت پمپ های صنعتی پنتاکس بیشتر از قیمت پمپ های بخش کشاورزی پمپ پنتاکس می باشد.

یکی از بیشترین فروش های پمپ شناور چاه آبرسانی و کشاورزی را پمپ شناور پنتاکس به خود اختصاص داده است. کیفیت و قیمت بسیار مناسب آن، آن را جزء محبوب ها در رده خود کرده است. بدنه استیل – پروانه های معلق با جنس نوریل که قابلیت عبور مواد معلق و شن های ریز را دارای می باشد از خصوصیات این پمپ می باشد. جثه کوچک و قابل حمل و راحتی در زمان نسب به دلیل وزن کم آن بسیار خوشایند خریداران می باشد. ارتفاع پمپ بسیار مطلوب و شعاع آن در مدل 4S تنها 4 اینچ می باشد که با این وجود در تمامی چاه ها به راحتی نصب می شود. این مدل پمپ شناور پنتاکس دارای مدل های تک فاز و سه فاز با توجه به ارتفاع چاه شما و میزان نیاز شما به آبدهی در سایز های مختلف خروجی از ¼ 1 اینچ و 2 اینچ موجود می باشد.

 

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

الکتروپمپ پنتاکسPENTAX ، پنتاکس دارای مدل های خانگی - صنعتی و کشاورزی می باشد .