الکتروپمپ پنتاکس

بدنه پمپ آب پنتاکس : محفظه ای است که پره ھای پمپ پنتاکس، محور وسیستم آب بندی آن را در بر می گیرد و مایع از میان آن جریان می یابد . معمولا بدنه پمپ پنتاکس از نوع حلزونی یا از نوع قطر افزاینده است .

محور پمپ آب پنتاکس : بسته به نوع موتور مورد استفاده، محور پمپ پنتاکس می تواند بخشی از روتور موتور بوده ، و یا مستقل و به محور موتور جفت شده باشد . محور می تواند دارای یاتاقان مستقل بوده ، یا توسط یاتاقان ھای موتور نگھداشته شود. روش مورد استفاده به طراحی پمپ بستگی خواھد داشت.

پروانه پمپ آب پنتاکس : قسمتی از پمپ است که نیروی زیادی به سیال وارد کرده تا سرعت ومقدار حرکت آن را افزایش دھد . منفذ مرکز پروانه را چشم پروانه می گویند تا که حدودی تعیین کننده ظرفیت پمپ است .

پره ھای پمپ آب پنتاکس : قسمتھایی از پروانه اند که سیال را در داخل پمپ ھدایت می کنند .

روپوش پروانه پره ھای پمپ را پوشانده و جریان سیال را در ناحیه پروانه محدود shroud می نماید .

نقطه مکش : محل ورود سیال به پمپ است که معمولا در نزدیکی مرکز بدنھ آن قرار دارد . قطر برای عبور در این نقطه تا حدودی میزان آبدھی پمپ را تعیین می کند .

حلقه ھای سایش : در تمام پمپ ھی پنتاکس  در نظر گرفت  نمی شود . اما اگر در نظر گرفته شوند معمولا قابل تعویص خواھند بود . بدین طریق یک آب بندی ھیدرولیک انجام می شود که کارایی پمپ پنتاکس را افزایش می دھد . علاوه بر این ، مقدار اندکی سیال از طرف رانش به طرف مکش پمپ باز گردانده می شود .

کاسه نمد : موجب آب بندی جریان سیال در داخل پمپ پنتاکس می شود . کاسه نمد میتواند سامل یک واحد آب بندی از نوع بافته شده قابل تعویض و قابل تنظیم  یا از نوع مکانیکی باشد .

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

الکتروپمپ پنتاکسPENTAX