الکتروموتورABB

الکتروموتور ها ماشینهای الکترونیکی هستند که انرژی الکتریسیته را به انرژی مکانیکی تبدیل می کنند. الکتروموتورها انواع گوناگونی دارند و در تمام صنایع در جریان مورد استفاده قرار میگیرند و هر یک براساس ساختار و نوع آن برق DC را به AC تبدیل و تغذیه می کند.
استفاده مناسب و بر اساس نوع طراحی الکتروموتور، سرویس دوره ای منظم، کاهش بار و فشار روی دستگاه و .. از جمله مواردی هستند که به افزایش طول عمر و بازدهی مناسب آن کمک می کنند.
این نوع از الکتروموتورها بمنظور کار در محیط های سرپوشیده و محصور طراحی شده است.این الکتروموتورها ایجاد جرقه نمی کنند و اصلی ترین عامل استفاده آنهاست چرا که موتورهای ضد جرقه موجود در بازار ابعاد،وزن و اندازه بزرگ دارند و مقاومت پایین تری دارند ولی الکتروموتور ABB در محیط های بسته ابعاد کوچکتر دارد و در برابر حرارت و گرما، خورندگی کمتر و توانایی موتور بالاتر برخوردارند.
این موتورها از انفجار در محیط بسته و بر اثر ورود اشیا یا گازهای محیطی جلوگیری کرده و اگر احتراقی پیش آید در محفظه کوچکی این اتفاق می افتد و تا سرد کردن این محفظه و عدم انفجار مجدد به فعالیت خود ادامه می دهد.
به عکس سایر الکتروموتورها، الکتروموتورهای ABB از جنس چدن ساخته می شوند و از امنیت بالایی در زمینه احتراق برخوردارند.
این الکتروموتورها در شرایط ایزوله قرار دارند و با محیط بیرونی هیچ ارتباطی ندارند تا از تولید جرقه و احتراق در امان باشند.
الکتروموتورهای ABB ساخت سوئد،آلمان، دانمارک، فنلاند، چین و کانادا هستند.
اصلی ترین جنس رویه های این الکتروموتور از آلومینیوم، چدن و استیل است که در هر نوع آن متفاوت است.
اینورتر تعبیه شده در این موتور بر اساس میزان بار دستگاه جریان را به موتور می فرستد و این عمل به صورت هوشمند انجام می گیرد و در بسیاری از مواقع جریان فرستاده شده از جریان اسمی الکتروموتور کمتر است.

شرکت ABB یکی از مهمترین شرکتهای جهانی در زمینه تولیدات انواع الکتروموتورها است و از آنجایی که این دستگاه ها در تمامی صنایع کاربرد دارند در هریک از کشورهای جهان می توان محصولات آن را دید و در این میان تنوع محصولات، کیفیت بالا و مطابق با قوانین زیست محیطی تولیدات این کمپانی را محبوب تر هم کرده است.

مقالات مرتبط: 

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

الکتروموتورABB - الکتروموتور ها ماشینهای الکترونیکی هستند