خانه انبار

سوئیچ فشار سوئیچ شناور، واقع در نصب و پياده الکترو پمپ شناور لوله لوله ای که در آن وارد مخزن ذخیره می شود، تغییرات فشار آب داخل مخزن را می بیند. هنگامی که آب مخزن را ترک کرده است تعميرالکترو پمپ شناور ، فشار پایین می رود و سوئیچ پمپ را به جای آب جایگزین می کند.

 

البته روشن ترين نشانه اي از شکست پمپ ممکن است هنگامي که يک مخزن را روشن مي کنيد بدون آب خارج مي شود. این قطعا می تواند پیام های دیگر را نشان می دهد، اما مشکل ممکن است با پمپ باشد. اگر این اتفاق می افتد، ابتدا اطمینان حاصل کنید که مدار قطع کننده ای که پمپ را محافظت می کند. اگر نه، آن را روشن کنید و ببینید اگر تعميرالکترو پمپ شناور آب کار کند. نصب و پياده الکترو پمپ شناور اگر سوئیچ روشن باشد، مشکل می تواند از سوئیچ فشار در مخزن ذخیره سازی باشد. این باید توسط یک حرفه ای بررسی شود.

 

خرابی های ناگهانی پمپ ها به عنوان یک مشکل معمولی نیستند. در شرایط خشکسالی، به خصوص در اواخر تابستان، سطح آب در منطقه شما ممکن است به خصوص کم باشد. برای چند ساعت با استفاده از آب بررسی کنید، سپس آب را روشن کنید و ببینید آیا آن درست کار تعميرالکترو پمپ شناور می کند. در صورتی که این کار انجام شود، به خوبی نیاز به زمان دارد تا خود را دوباره پر کند. جدول آب باید در پاییز و زمستان دوباره ظاهر شود، اما ممکن است دوباره برود. یک راه معمول برای مقابله با این، برای حفاری خوب است تا پمپ را به سمت چاه پایین بیاورد، جایی که ذخایر ممکن است عمیق تر باشد.

 

اگر آب از چاه به نظر می رسد ابری یا کمی گلدان، این به این معنی است که رسوب در چاه که در آن آب کشیده شده است. این می تواند به دلایل مختلف اتفاق بیفتد. اما پمپاژ این آب تعميرالکترو پمپ شناور حتی چند هفته می تواند آسیب پمپ های سنگین را به دنبال داشته باشد، زیرا خاکستر بسیار خورنده است نصب و پياده الکترو پمپ شناور. این را می توان با کاهش پمپ عمیق تر به چاه ثابت کرد. اگر نمی توانید رسوب را با کاهش پمپ پاک کنید، معمولا یک چاه جدید باید حفاری شود.

آب اسپری کردن یا تفکیک کردن آب تعميرالکترو پمپ شناور از یک سوپاپ ممکن است به دلیل یک سوپاپ شکسته (دریچه هایی که بر روی پمپ نصب می شوند که آب را در لوله های آب از تخلیه پس از توقف پمپاژ نگه می دارند) یا لوله های آب خورده ترک خورده می تواند یک پمپ شکست بخورد. این می تواند تنها زمانی نصب و پياده الکترو پمپ شناور مشخص شود که چاه برداشته شود. یکی دیگر از شاخص های خوب یک پمپ شکست خورده یک لایحه الکتریکی است که به هیچ وجه ظاهرا به طور چشمگیری تعميرالکترو پمپ شناور افزایش می یابد. یک پمپ که تمام زمانها اجرا می شود می تواند ناکامی باشد، همانطور که فشار روی سوپاپ ذخیره می شود.

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

الکتروپمپ پنتاکس و خصوصیات الکتروپمپ