پمپ پنتاکس PM90 – ایتالیایی از خانواده پمپ های آب خانگی سری PM شرکت ایتالیایی پنتاکس می باشد . این پمپ ها بصورت تکفار – ۱ اسب – ۲۹۰۰ دور می باشند و عموما برای رفع مشکل کمبود فشار آب ساختمان های  ۳ طبقه و ۴ طبقه و نیز در دیگ های بخار برای انتقال آب به داخل دیگ مورد استفاده قرار می گیرد .

  1. پمپ های آبرسانی خانگی پنتاکس سری PM کاربرد وسیعی در تخلیه مخازن ، استخر ها ، جابجایی و انتقال  آب ، مصارف خانگی ، پمپاژ آب  و انتقال آب به دیگ های بخار و … دارند .
  2. ورودی و خروجی این پمپ ۱ اینچ می باشد .
  3. شفت محور موتور از جنس استنلس استیل ۴۱۶ AISI و آب بندی آن از سیل مکانیکال با ساختار سرامیک / گرافیت می باشد و میتواند مایعاتی با دمای  ۰-۹۰ درجه سانتی گراد را سیرکوله نماید .
  4.  بدنه پمپ پنتاکس PM90 – ایتالیایی تماما از جنس چدن می باشد . قطعات کوزه و واسطه های عقب و جلوی پمپ در بازار موجود بوده و در صورت آسیب دیدن و یا شکستگی بر اثر یخ زدگی یا عوامل دیگر قابل تعویض می باشند .
  5. جنس پروانه آب پخش کن پمپ پنتاکس PM90 – ایتالیایی از جنس برنج می باشد .
  6. برند های دیگر ایتالیایی نیز مانند پدرولا ، ساییر ایتالیا از دیگر تولید کننده های پمپ آب تحت فشار می باشد که متاسفانه از نظر تهیه قطعات یدکی و قیمت لوازم یدک در داخل کشور از پشتیبانی چندان مناسبی برخوردار نیستند از این رو  محبوبیت پنتاکس به جهت فراوان تر بودن و قیمت مناسب تر لوازم یدکی و کیفیت مناسب آنها بسیار بالاتر می باشد .
  7. درصورتیکه به اطلاعات بیشتری در خصوص مشخصات فنی و ساختاری این پمپ نیاز دارید می توانید به کاتالوگ محصول مراجعه کنید .
  8. شیر یکطرفه ، منبع دیافراگمی تحت فشار و لوازم اتومات مکانیکی و یا الکترونیکی حهت نصب و تنظیم نقطه کاری پمپ از دیگر ملزومات نصب کامل پمپ های آب خانگی می باشند . برای خرید این قطعات می توانید به بخش تجهیزات جانبی پمپ ها مراجعه کنید .
  9. درصورت لزوم می توانید با مسوول فروش تماس حاصل فرمایید و سوالات خود را مطرح کنید .

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

الکتروپمپ پنتاکس PM90