مشخصات موتور پمپ

مشخصات فنی موتور این پمپ ها عبارتند از :

دور موتور 2800rpm ، کلاس عایق بندی F ، کلاس محافظت IP 44 ، خازن توکار ، فرکانس 50Hz می باشد. پمپ هایی که با پسوند IE3 ,IE2 ,IE مشخص شده اند دارای الکتروموتورهای کلاس E هستند. این الکتروموتورها از راندمان بالا و مصرف انرژی کمتر نسبت به مدل های مشابه خود برخوردارند.

پایه نگهدارنده در این پمپ از جنس چدن و یا پلاستیک است. همچنین پوسته موتور از آلومینیوم ساخته شده. لوله مکش و رانش آن  1/2 2 اینچ می باشد. حداکثر دمای سیال مورد استفاده در این پمپ 90 درجه سانتیگراد می باشد.

دیگر ویژگی های پمپ ابارا سری CDM

در مورد پمپ ابارا سری CDM طیف گسترده ای از لوازم جانبی برای این نوع از پمپ های ابارا در دسترس است. همانطور که می دانید لوازم یدکی و جانبی از جمله مهمترین فاکتورها در نگهداری از ماشین آلات می باشند. پمپ ها نیز ازین قائده مستثنی نمی باشند.

از جمله این قطعات یدکی پمپ ابارا می توان به مخازن 8/10 bar 5/10 لیتری ، سوئیچ های فشار بار 1،3/12 ، تنظیم کننده فشار ، سیستم های کنترل سرعت متغیر و صفحه کنترل (1EP-E – QA50 / B – QA60 / C – هوشمند) و کلید 5/10 متر با وزنه مقابل اشاره کرد.

از ویژگی های مثبت پمپ Ebara سری CDM می توان به بدنه ای با مقاومت بالا و کم صدا بودن آن اشاره کرد، البته باید در نظر داشت هیچ پمپی بدون صدا نبوده اما در این بین پمپ هایی هستند که صدای کمتری نسبت به دیگر پمپ ایجاد می کنند آن هم به علت متریال استفاده شده و طراحی منحصر به فرد آن می باشد. پمپ ابارا سری CDM از جمله این پمپ هاست که بعلت استیل بودن تمامی قطعات آن از وزن کمتر و صدای کمتری نسبت به نوع چدنی آن می باشد.

نکات راهنما برای خرید پمپ های ابارا

چنانچه قصد خرید پمپ ابارا را دارید همانطور که گفته شد باید بدانید که این پمپ ها مناسب برای استفاده خانگی، نیروگاه های تغذیه دیگهای بخار و واحدهای تقویت کننده و همچنین گروه های اتوکلاو است. خازن این پمپ ها نیز دائمی می باشد. نکاتی وجود دارد که پس از خرید پمپ مورد نظر خود باید رعایت کنید تا طول عمر پمپ را افزایش دهید این نکات عبارت اند از:

  • جهت بالا بردن طول عمر پمپ آب خود سعی کنید منبع دیافراگمی با حجم بیشتری تهیه کنید.
  • وزن لوله ها را مهار کنید و توجه داشته باشید که پمپ زمینی تکیه گاهی برای وزن لوله های سیستم لوله کشی نباشد و تحت فشار این وزن قرار نگیرد.
  • طبق مبحث 16 مقررات ملی ساختمان متصل کردن پمپ آب به انشعاب اصلی آب شهری غیرقانونی بوده و مجاز نمی باشد. به همین جهت برای پمپ خود را از لوله اصلی آب شهری جدا کنید و با یک شیر یکطرفه آن را به سیستم آبرسانی شهری متصل کنید.

امروزه بسیاری از مردم برای بالا بردن فشار آب منازل و حتی کارگاههای کوچک خود به دنبال پمپ های مناسب و مقرون به صرفه می باشند، ابارا با پیشینه درخشان و البته قدیمی خود رد زمینه تولید انواع الکتروپمپ پاسخگوی تمامی نیازها در این زمینه بوده و برای هر زمینه و حجم کاری پمپ مناسب طراحی و تولید کرده است.

برای انتخاب محصول مورد نظر خود با نگاه کوتاهی به مشخصات پمپ ها که در کاتالوگ پمپ ابارا بطور کامل ذکر شده می توانید پمپ مورد نیاز خود را انتخاب و با مقرون به صرفه ترین قیمت آن را خریداری کنید. قیمت پمپ ابارا با در نظر گرفتن کیفیت محصول بسیار بصرفه می باشد.

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

الکتروپمپ پنتاکس و مشخصات موتور پمپ