پمپ آب پنتاکس سری AP

پمپ آب پنتاکس سری AP یک پمپ سانترفیوژ خودمکش است که با داشتن سوپاپ (انجکتور) خارجی 2 و 4 اینچ، میتوانند بدون نیاز به سوپاپ اضافی مقادیری نیروی مکش ایجاد کند و این ویژگی کمک میکند تا علاوه بر سهولت در پمپاژ آب، در زمان خاموش بودن الکتروموتور نیز از برگشت آب به لوله جلوگیری کند و نگذارد که آب به تانکر/مخزن برگردد.
پمپ آب خودمکش پنتاکس AP با طراحی منحصر بفرد خود برای مصارف تامین آب حتی در مواردی که آب با مقادیری گاز همراه است بسیار ایده‌آل بوده و بدلیل ویژگی آن یعنی ایجاد نیروی مکش برای ساخت سیستم‌های فشار قوی و نصب بروی تانکرهای اتوکلاو بسیار مناسب است.
از این سری پمپ‌های پنتاکس عموما برای مصارف خانگی و ساخت سیستم‌های اتوکلاو استفاده میکنند اما با مجهز بودنش به سوپاپ میتوان از آن برای تخلیه تانکرها و مخازن نیز استفاده کرد.

  1. تقریبا تمامی سریهای پنتاکس در دو مدل تکفاز (220ولت) و سه فاز (380ولت) طراحی و تولید میشوند و در صورتی که در کنار اسم مدل حرف T باشد آن مدل سه فاز بوده و اگر نباشد تکفاز است.
  2. بطور کلی محدوده تحمل دما در مدلهای پروانه نوریل حداکثر تا 50 درجه سانتی گراد، پروانه برنجی و استیل تا 90 درجه سانتی گراد میباشد.

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

الکتروپمپ پنتاکس و پمپ پنتاکس سری AP