مشخصات فنی پمپ پنتاکس بشقابی

در ادامه مقاله با مشخصات فنی برخی از مدل‌های پمپ پنتاکس بشقابی بیشتر آشنا می‌شویم. قیمت پمپ آب پنتاکس بشقابی در هر مدل نسبت به مدل دیگر تفاوت دارد.

۱-پمپ پنتاکس بشقابی مدل CM 50/00: قطر رانش و قطر مکش این مدل از پمپ بشقابی ۲۵ میلی متر است. قدرت الکتروموتور، دبی و هد این مدل به ترتیب  ۰٫۳۷ کیلو وات، ۵٫۴ متر مکعب و ۲۱٫۵ متر است. این مدل از پمپ با برق مصرفی ۲۲۰ ولت کار می‌کند. دور موتور این مدل از پمپ بشقابی ۲۹۰۰ دور در دقیقه است.

۲-پمپ پنتاکس بشقابی مدل CM 50/01: قطر رانش و قطر مکش این مدل از پمپ بشقابی ۲۵ میلی متر است. قدرت الکتروموتور، دبی و هد این مدل به ترتیب  ۰٫۳۷ کیلو وات، ۵٫۴ متر مکعب و ۲۱٫۵ متر است. این مدل از پمپ با برق مصرفی ۲۲۰ ولت کار می‌کند. دور موتور این مدل از پمپ بشقابی ۲۹۰۰ دور در دقیقه است.

۳-پمپ پنتاکس بشقابی مدل CM100/00: قطر رانش و قطر مکش این مدل از پمپ بشقابی ۲۵ میلی متر است. قدرت الکتروموتور، دبی و هد این مدل به ترتیب  ۰٫۷۵ کیلو وات، ۶٫۳ متر مکعب و ۳۳ متر است. این مدل از پمپ با برق مصرفی ۲۲۰ ولت کار می‌کند. دور موتور این مدل از پمپ بشقابی ۲۹۰۰ دور در دقیقه است.

۴-پمپ پنتاکس بشقابی مدل CM100/50: قطر رانش و قطر مکش این مدل از پمپ بشقابی ۲۵ میلی متر است. قدرت الکتروموتور، دبی و هد این مدل به ترتیب  ۰٫۷۵ کیلو وات، ۶٫۳ متر مکعب و ۳۳ متر است. این مدل از پمپ با برق مصرفی ۲۲۰ ولت کار می‌کند. دور موتور این مدل از پمپ بشقابی ۲۹۰۰ دور در دقیقه است.

۵-پمپ پنتاکس بشقابی مدل CM100/01: قطر رانش و قطر مکش این مدل از پمپ بشقابی ۲۵ میلی متر است. قدرت الکتروموتور، دبی و هد این مدل به ترتیب  ۰٫۷۵ کیلو وات، ۶٫۳ متر مکعب و ۳۳ متر است. این مدل از پمپ با برق مصرفی ۲۲۰ ولت کار می‌کند. دور موتور این مدل از پمپ بشقابی ۲۹۰۰ دور در دقیقه است.

۶-پمپ پنتاکس بشقابی مدل CM 160/01: قطر رانش و قطر مکش این مدل از پمپ بشقابی ۲۵ میلی متر است. قدرت الکتروموتور، دبی و هد این مدل به ترتیب  ۱٫۱ کیلو وات، ۶٫۳ متر مکعب و ۴۰٫۵ متر است. این مدل از پمپ با برق مصرفی ۲۲۰ ولت کار می‌کند. دور موتور این مدل از پمپ بشقابی ۲۹۰۰ دور در دقیقه است.

۷-پمپ پنتاکس بشقابی مدل CMT 160/01: قطر رانش و قطر مکش این مدل از پمپ بشقابی به ترتیب ۲۵ و ۳۲ میلی متر است. قدرت الکتروموتور، دبی و هد این مدل به ترتیب  ۱٫۱ کیلو وات، ۶٫۳ متر مکعب و ۴۰٫۵ متر است. این مدل از پمپ با برق مصرفی ۳۸۰ ولت کار می‌کند. دور موتور این مدل از پمپ بشقابی ۲۹۰۰ دور در دقیقه است.

۸-پمپ پنتاکس بشقابی مدل CMT 210/01: قطر رانش و قطر مکش این مدل از پمپ بشقابی به ترتیب  ۲۵ و ۳۲ میلی متر است. قدرت الکتروموتور، دبی و هد این مدل به ترتیب ۱٫۶۵کیلو وات، ۷٫۲ متر مکعب و ۵۰٫۵ متر است. این مدل از پمپ با برق مصرفی ۳۸۰ ولت کار می‌کند. دور موتور این مدل از پمپ بشقابی ۲۹۰۰ دور در دقیقه است.

۹-پمپ پنتاکس بشقابی مدل CMT 310/01: قطر رانش و قطر مکش این مدل از پمپ بشقابی ۲۵ میلی متر است. قدرت الکتروموتور، دبی و هد این مدل به ترتیب  ۲٫۲ کیلو وات، ۸٫۴ متر مکعب و ۵۸٫۲ متر است. این مدل از پمپ با برق مصرفی ۳۸۰ ولت کار می‌کند. دور موتور این مدل از پمپ بشقابی ۲۹۰۰ دور در دقیقه است.

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

الکتروپمپ پنتاکس و مشخصات فنی پمپ پنتاکس بشقابی