بوستر پمپ آبرسانی، آتش نشانی و آبیاری

بوستر پمپ دستگاهی است که به منظور افزایش مجموع آب مصرفی و فشار آب ، چند پمپ آب را به صورت موازی به هم کوپل می کنند. به طور کلی تمامی بوستر پمپ های آبرسانی و آتشنشانی و آبیاری برای افزایش فشار سیال استفاده می شوند.سیستم این دستگاه ها همانند یک کمپرسور گازی است که در آن سیالات متراکم و فشرده می شوند و سیالات با فشار بالا انتقال می یابند. گروه کنترل پمپ تولید کننده انواع بوستر پمپ در تهران می باشد. برای خرید، استعلام قیمت و یا مشاهده کاتالوگ انواع بوستر پمپ آبرسانی، آتشنشانی و آبیاری با کارشناسان ما در شرکت گروه کنترل پمپ تماس بگیرید.

انواع بوستر پمپ

بطور کلی بوستر پمپ ها بسته به اینکه موتور محرکشان چه نوعی است و نوع کاربریشان به دو دسته دور متغیر و دور ثابت تقسیم می شوند. موارد کاربرد بوستر پمپ دور متغیر در سیستم های آبرسانی و آبیاری جهت مجتمع های مسکونی است. موارد کاربرد بوستر پمپ دور ثابت در سیستم های آتشنشانی و اطفاء حریق می باشد.

برای بالا نگه داشتن فشار سیستم نسبت به فشار حداقل مورد نیاز برای دبی از دستگاه های دور ثابت استفاده می گردد. این نوع از بوستر پمپ ها هم در سیستم های آتشنشانی و هم آبرسانی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از بوسترها در بین تامین کنندگان بوستر پمپ درخواست خرید بالاتری دارند. به طور معمول بوسترپمپ ها در انتقال آب شهری و سیستم های تصفیه، انتقال آب به ارتفاعات بالاتر  استفاده می شوند.

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

الکتروپمپ پنتاکس و بوسترپمپ آبرسانی ، آتش نشانی و آبیاری