پمپ آب داب

برند DAB دارای پمپ های شناور با تنوع بسیار زیادی است که اغلب سری های آن در بازار ایران موجود می باشند. از انواع این سری ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سری IDEA

این پمپ ها از جنس چدن و پروانه های برنجی می باشند که میزان حداکثر هد و دبی آنها به ترتیب 90و 2،4 می باشد و جهت استفاده در مکش و توزیع آب در مصارف خانگی و آبیاری مناطق کشاورزی در مقیاس کوچک به کار می روند.

سری DIVER

این پمپ ها کاملا از جنس استنلس استیل بوده و پروانه و دیفیوزر از جنس فایبر گلاس و پوشش استنلس استیل هستند. حداکثر میزان آب دهی در این سری از پمپ ها 101 متر و میزان ارتفاع در آنها 4،8 متر مکعب می باشد.

سری Pulsar

این سری از پمپ ها که پمپ های بی صدایی هستند، در چاه ها و گودال های دارای فاضلاب قابل نصب هستند و دارای حداکثر هد و دبی 77 متر و 7،2 متر می باشد.

سری Micra

سری micra، پمپ های سانتریفیوژ با کوپله مستقیم هستند که پروانه ی آنها از نوریل بوده و در آبهای تمیز به کار می رود.حداکثر هد و دبی در این پمپ ها به ترتیب 90 و 2،7 می باشد.

پمپ آب شناور پنتاکس

پمپ های شناور Pentax، اغلب جهت تقویت فشار در سیستم های خانگی و پرکردن مخازن و تانک ها با استفاده از آب های زیر زمینی به کار می روند و دارای انواع تک فاز و سه فاز می باشند. این پمپ ها دارای دسته بندی های زیادی هستند که ما به اختصار چند مورد از آنها را توضیح می دهیم.

 سری 5PES

این سری پمپ ها، سانتریفیوژ طبقاتی هستند که تمام قطعاتی که در ارتباط با آب هستند از جنس استیل 304 ساخته شده اند و در آبیاری و جمع آوری آب باران کاربرد دارند حداکثر هد و دبی در این سری از پمپ ها 90 متر و 4،2متر مکعب می باشد

سری 4S

این سری، شامل پمپ های سانتریفیوژ طبقاتی است که برای چاههای 4 اینچ مناسب می باشند و اغلب در صنایع کشاورزی و ساختمانی به کار می روند. حداکثر هد و دبی در این پمپ ها به ترتیب 153 متر و 1،8 متر مکعب می باشد.

 پمپ آب شناور لوارا

این دسته از پمپ های شرکت Lowara بین 4 تا 12 اینچ می باشند و اغلب از جنس استیل 304 و 316 و همین طور استنلس استیل دوبل برای عمر طولانی می باشند.این پمپ ها، برای تامین آب، آبیاری و استفاده در چاه های عمیق استفاده می شوند. پمپ آب شناور لوارا شامل سری های Scuba,GS می باشد که به اختصار توضیح خواهد داده شد.

سری Scuba

این سری از پمپ های شناور لوارا 5 اینچی هستند. مکانیکال سیل دوبله و پروانه های تکنوپلیمر، سبب افزایش کارایی و بهره وری آنها می گردد. حداکثر هد و دبی در این پمپ ها 80 متر و 7،5 متر مکعب می باشد و حداکثر مقداری که می توانند در آب غوطه ور شوند 20 متر می باشد.

سری E-GS

این سری از پمپ ها به صورت 4 اینچ بوده که دارای عمر طولانی می باشند و عمدتا از جنس استنلس استیل ساخته شده اند. طراحی خاص پروانه های این پمپ ها سبب مقاومت بیشتر در برابر سایش شده است.

لازم به ذکر است تمام پمپ های سری E-GS می توانند با استاندارد NEMA کوپله شوند. حداکثر هد در این پمپ ها310 متر و حداکثر دبی در آنها 22متر مکعب می باشد.

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

الکتروپمپ پنتاکس و انواع پمپ های آب