بوستر پمپ آبرسانی ( Water Booster Pump)

آب یک نهاد است که بدون آن زندگی ما به طور کامل قطع خواهد شد. تا زمانی که فشار مناسبي در جريان آب مصرفی داشته باشیم جريان مداوم آب هيچ توجهي را به خود جلب نمي­کند. اما، حتی نوسان کوچکی در فشار آب سبب ایجاد ناراضایتی در افراد بروز اخلال در عملکردمان می­شود.

 برای تامین نیاز آب در ساختمان های چند طبقه مانند هتل­ها، ساختمان­های چند واحدی،­ مراکز اداری و کاربردهای صنعتی دیگر روزبه روز نیاز به تجهیزات تقویت فشار برای افزایش فشار آب شهری جهت آبرسانی به طبقات بالاتر بیشتر احساس می­شود. بوستر پمپ­ها جهت مرتفع نمودن نیاز این طیف وسیع از کاربردها، طراحی شده­اند. بوستر پمپ­ نوعی از پمپ­ است که تامین آب با فشار ثابت را تضمین می­کند. سیستم های  تقویت­کننده یا پکیج­های بوستر پمپ شرکت ناب­زیست دارای یک یا چند پمپ، کلکتورها و تابلو برق کنترل می­باشند.

تا اوایل دهه 1990، شیرهای تنظیم کننده فشار به طور معمول برای کنترل فشار سیستم بوستر پمپ (پمپ تقویت کننده) استفاده می شد. بسیاری از این سیستم های پمپ با سرعت بالا عمل می کنند و فشاری بیش از فشار مورد نیاز سیستم آبرسانی را تامین می­کنند که برای رسیدن به فشار مورد نظر باید بخشی از فشار توسط شیرهای تنظیم کننده ترخیص شود. یکی از گزینه هایی که از نظر انرژی کارآمدتر می­باشد طراحی بوسترپمپ به گونه­ای است که عملکرد آن متناسب با دبی و فشار مورد نیاز باشد.

بوسترپمپ­های پیشرفته شرکت ناب­زیست، از تعدادی پمپ چند مرحله­ای و موتورهای کنترل فرکانس با فرکانس متغیر بهمراه یک نرم افزار تنظیم­کننده تشکیل شده­اند. با توجه به اینکه میزان مصرف آب از الگوی خاصی پیروی نمی­کند و در شبانه روز باتوجه به زمان و تعداد مصرف­کننده­ها بطور مداوم تغییر می­کند، وظیفه­ی سیستم کنترل، تنظیم سرعت پمپ و معین کردن تعداد پمپ­های در عملیات برای پاسخگویی به تقاضای سیستم آبرسانی است. این سیستم ها به گونه­ای طراحی شده اند تا بدون مداخله مستقیم انسان حداکثر توان خروجی پمپ را برای دستیابی به عملکرد مطلوب ارائه دهند.

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

الکتروپمپ پنتاکس و بوسترپمپ آبرسانی