گیربکس حلزونی

گیربکس حلزونی:

گیربکس حلزونی از نوع گیربکس های دو دنده هستند. این گیربکس ها از دو قسمت مارپیچ و دنده تشکیل شده‌اند که قسمت مارپیچ از جنس فولاد و همچنین جنسه دنده از جنس برنز ساخته شده است. زاویه خروجی گیربکس های حلزونی به صورت ۹۰ درجه می باشد و به همین دلیل این گیربکس را به نام گیربکس 90 درجه نیز می‌شناسند و به دلیل اینکه این نوع گیربکس ها بسیار نرم کار می کنند کاربردهای متفاوت و متنوعی دارد که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

مزایای گیربکس حلزونی:

گیربکس حلزونی در انواع متفاوت پایه دار ، فلنچ دار و هالو شافت وجود دارد. جنس پوسته گیربکس های حلزونی آلومینیومی می باشد که در مقابل ارتعاشات مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد. از مزایای گیربکس حلزونی می‌توان تعمیر و نگهداری آسان این نوع گیربکس اشاره نمود و همانطور که قبلا ذکر شد راه‌اندازی این نوع گیربکس ها بسیار نرم می باشد و به همین دلیل سر و صدای بسیار کمی دارند. از دیگر مزایای آن راندمان گشتاور خروجی بالا و غیره می توان اشاره کرد.

کاربردهای گیربکس حلزونی:

گیربکس حلزونی با توجه به مزیت ها و ویژگی های متفاوتی که دارند در صنایع مختلف کارایی دارند برای نمونه تعدادی از صنایع گیربکس حلزونی در آن ها کاربرد دارد را ذکر خواهیم کرد

1.صنایع کاشی و سرامیک

2.آسیاب های کوچک

3.گیربکس حلزونی جهت بلوک زنی

4.صنایع غذایی و بسته بندی

5.بالابر و آسانسور

6.کمپرسورها

7.ماشین آلات تراش

8.دستگاه نانوایی

9.گیربکس نوار نقاله

10گیربکس جهت کوره های صنعتی

مقالات مرتبط: 

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

الکتروگیربکسSEW -