الکتروپمپ های ملخی PSAوPSM پمپ ایران

الکتروپمپ های ملخی شناور پمپیران در مواردی که آبدهی بالا و ارتفاع پمپاژ پایین مورد نیاز باشد کاربرد دارند. الکتروموتور این محصولات بصورت خشک بوده و از نوع آسنکرون سه فاز با کلاس حفاظتی 68ip و درجه عایقf می باشند. جهت آببندی الکتروموتور دو نوع مکانیکال سیل (آببند مکانیکی) در ساختمان آن بکار رفته و روتور الکتروموتور با محور پمپیکپارچه می باشد. جهت ایمنی این الکتروپمپ ها سیستم های حفاظتی در برابر افزایش درجه حرارت سیم پیچ استاتور- افزایش درجه حرارت بلبرینگ ها و نفوذ رطوبت داخل الکتروپمپ در نظر گرفته شده است.

الکتروپمپها بر اساس توان نامی دارای سنسورهای حرارتی، آب، رطوبت، روغن و بیرنیگ می باشد. الکتروموتور مورد استفاده در این پمپ های آب از نوع سه فاز می باشد. در ناحیه آببندی محور و در حد فاصل بین الکتروموتور و پمپ از دو نوع آببند مکانیکی مختلف استفاده می شود. به سبب لزوم خنک کاری الکتروموتور و احتراز از ارتعاش، نباید الکتروپمپ در شرایط خشک استارت شود. جهت نصب این الکتروپمپ ها احتیاج به شرایط ویژه نصب از جمله لوله تخلیه و بستر مناسب قرارگیری می باشد.

نصب الکتروپمپ های ملخی پمپ ایران ه انحاء مختلف صورت می پذیرد. با توجه به نوع ایستگاه و کاربرد آن و همچنین محدودیت های ساختاری محل, نصب الکتروپمپ های ملخی به طرق مختلف صورت می پذیرد.

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

الکتروپمپ پمپیران - الکتروپمپ های ملخی PSAوPSM پمپ ایران