بوستر پمپ آبرسانی  یا پمپ تقویت کننده آب چیست؟

یک پمپ تقویت کننده فشار و جریان کم آب را افزایش می دهد. یک پمپ تقویت کننده آب فشار لازم را برای انتقال آب از یک مخزن ذخیره سازی یا در کل خانه یا یک مرکز تجاری فراهم می کند. پمپ های تقویت کننده جریان کم آب در سیستم های آب یا تجهیزات صنعتی را افزایش می دهند و آب را از یک دریاچه ، حوضچه یا مخزن ذخیره برای استفاده در یک خانه یا ساختمان تجاری حمل می کنند. خانمی که فشار کافی از آب شهر دریافت نمی کند ، برای افزایش فشار آب به پمپ احتیاج دارد. یک هتل به یک پمپ تقویت کننده بزرگ تجاری احتیاج دارد تا آب را به تمام داستان منتقل کند.

همچنین از پمپ تقویت کننده برای فشار دادن مجدد آب از مخزن ذخیره سازی و ارسال آن به شیر آب یا در سراسر خانه استفاده می شود. به عنوان مثال در یک سیستم برداشت باران ، آب در یک مخزن ذخیره سازی جمع می شود. برای استفاده از آن برای شستن توالت ها یا شستشوی لباس های شسته شده ، آب باید از مخزن و داخل خانه پمپ شود. برای انتقال آب از پمپ تقویت کننده استفاده می کنید.

پمپ تقویت کننده خانه

یک پمپ تقویت کننده آب می تواند فشار آب را در کل خانه تقویت کند. بعضی اوقات ، مصرف کنندگان چاه می خواهند جریان یک چاه کم آب به خانه خود را افزایش دهند. چاههای با ریکاوری کم ، آب کافی برای مطابقت با تقاضای خانوار تولید نمی کنند. یک تقویت کننده فشار آب ، آب را از مخزن ذخیره آب چاه بیرون می آورد تا آب خانه را تحت فشار قرار دهد.

یک چاه خصوصی که آب کافی برای تأمین نیاز ندارد ، نیاز به مخزن ذخیره سازی چاه دارد تا به مرور زمان پر شود و یک پمپ تقویت کننده خانه از مخزن برای رفع نیاز روزانه خود استفاده کند.

پمپ تقویت کننده با مخزن انبساط

مخزن انبساط یا هیدرو پنوماتیک می تواند یک سیستم تقویت شده را تقویت کند. مخزن در صورت انبساط فضای اضافی به شما می دهد و مانع از خاموش و خاموش شدن پمپ تقویت کننده در هر بار فعال کردن شیر آب می شود. پمپ های فعال شده با سوئیچ جریان ممکن است در راه اندازی تردید کنند. یک مخزن انبساط کوچک مانع از این تردید می شود. مخزن بزرگتر دارای حجم آب است که به آن به عنوان کسری گفته می شود. این مقدار آب قبل از روشن شدن پمپ از مخزن خارج می شود. مخزن بزرگتر می تواند حجم کمبود را در یک سیستم چاه خصوصی برای کاهش قابل توجه چرخه پمپ فراهم کند.

 

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

الکتروپمپ پمپیران - بوستر پمپ آبرسانی یا پمپ تقویت کننده آب چیست؟